💝Zobacz nasze bestsellery na dzień chłopaka: kliknij

FAQ

Zamówienie

Czy mogę anulować zamówienie?

Rozumiemy, że każdy może się rozmyślić lub zmienić zdanie, co do wyboru produktu. Wszelkie zmiany można zgłosić drogą mailową, wysyłając wiadomość na kontakt@piclo.pl. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, konieczne będzie wysłanie formularza odstąpienia od umowy.

W jaki sposób mogę skontaktować się, jeśli potrzebuję pomocy?

Jeśli masz do nas jakieś pytania, możesz skontaktować się z nami mailowo pod adresem: kontakt@piclo.pl (od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 - 18:00) lub zadzwonić pod numer 799 353 958 (od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 - 17:00)

Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia?

Tak, po złożeniu zamówienia na naszej stronie, zostanie wysłany automatyczny e-mail z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś, sprawdź folder SPAM albo skontaktuj się z nami.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście, że możesz. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z naszego produktu, możesz go zwrócić i otrzymać pełny zwrot kwoty w ciągu 365 dni od zakupu.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Jeśli otrzymany produkt nie spełnił twoich oczekiwań skontaktuj się z nami podając numer złożonego zamówienia. Na maila wyślemy wszystkie niezbędne dane do wykonania zwrotu zamówienia na nasz koszt.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas paczki.

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli otrzymany produkt ma jakąś wadę lub jest uszkodzony skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi klienta. W celu usprawnienia procesu dołącz do wiadomości zdjęcie ukazujące wadę produktu oraz podaj numer zamówienia w tytule wiadomości.

W jaki sposób mogę wymienić produkt?

Nie ma możliwości wymiany produktu. Możesz odesłać niechciany produkt, a następnie złożyć nowe zamówienie.

Dostawa

Jakie są formy dostawy?

Aktualne formy dostawy na terenie Polski:

  • Kurier DHL - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy (możliwa także dostawa na sobotę, za dodatkową opłatą) - 14,99 zł.  
  • Kurier GLS - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy (możliwa także dostawa na sobotę, za dodatkową opłatą) - 14,99 zł.  
  • Kurier InPost - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy (możliwa także dostawa na sobotę, za dodatkową opłatą) -14,99 zł.  
  • Paczkomaty Inpost - czas dostarczenia przesyłki to 2 dni robocze - 13,99 zł.  
  • DHL ServicePoint - czas dostarczenia przesyłki to 1 dzień roboczy - 11,99 zł. 
  • Odbiór osobisty - zamówienie będzie możliwe do odebrania w terminie podanym podczas składania zamówienia. Adres: Księcia Ziemowita 53/budynek 4A, 03-885 Warszawa.

Dodatkowo zamówienia powyżej 175 zł wysyłane są całkowicie gratis!

Czy jest darmowa dostawa?

Darmowa dostawa obowiązuje w naszym sklepie dla zamówień powyżej 175zł.

Czy dowiem się, że moje zamówienie zostało wysłane?

Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz link umożliwiający śledzenie paczki na stronie wybranego kuriera.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza.